Péntek/Friday, 2016 Dec 02, 11:17:15
Az Ön belépési neve Guest | Csoport "Vendégek"Üdvözöllek Guest

Fordító / Translator
A honlap menüje
Műfajok/Categories
Belépés/Enter
Belépési név:
Jelszó:
Mini chat
Statisztika



Online összesen: 45
Vendég/Guests: 43
Tag/Users: 2
tRudy , Chris


Ma itt jártak:
Levin, jan1234, galamb, osomfai, Kasu, KTib962, pepofec, rigoboy, weawerchuby, Gledix, kalmy, Fazék, zozo54, Yes, golobandras, susdomes, DomiTibi, topo, stevehu03, Medvebocs, TJRobi, gshlz15, gykrantz, papnevelde, roarrr, Rexton2929, SteveDrake, Apa52, Laosz, vik-tor, Joski, [Teljes lista]
free counters
zenekucko.ucoz.com Webutation
Nyitólap » 2013 » Július/July » 12 » Gary Jules - Trading Snakeoil for Wolftickets (2001) Sanctuary Records
Gary Jules - Trading Snakeoil for Wolftickets (2001) Sanctuary Records
4:57:17
FLAC / 320 kb/s
Tracklist & download links in comments
Related Posts with Thumbnails
Kategória: Folk-rock | Megtekintések száma: 507 | Hozzáadta: Levin
Hozzászólások összesen: 1
1  
Az 1969. március 19-én született amerikai énekes-dalszerző Gary Jules sikerét a Mad World című feldolgozás hozta meg. Ennek történetéről így írt az Est.hu: "A Mad World eredetileg egy egzaltált szintis new wave popdal volt, mely 1982 végén a Roland Orzabal és Curt Smith alkotta Tears For Fears duó első nagy sikereként a 3. helyig jutott az angol listákon. Aztán mikor Richard Kelly, a fiatal amerikai rendező első filmjéhez, a nyolcvanas években játszódó Donnie Darko című misztikus kamaszdrámához korabeli (és elsősorban brit) dalokat keresgélt, két Tears For Fears-számot is beválogatott: a Head Over Heels (kissé megvágott) eredetije mellett a Mad World feldolgozás formájában került a filmbe. Egy olyan radikális átdolgozásról van szó, mely nagyságrendekkel felülmúlja az eredetit: a film borzongató(an gyönyörű) aláfestő zenéjét szerző Michael Andrews egyetlen zongorára csupaszította dalt (na jó, a vége felé háttérben feltűnik egy csellószerű szintihang is), felére lassította tempóját és egy gyermekkori barátját, a gimnáziumban alapított Origin nevű zenekaruk óta visszatérő munkatársának számító Gary Jules énekest hívta segítségül, aki az R.E.M.-es Michael Stipe-ot idéző hangjával ad érzelmes tónust a modern világ elidegenedését és a felnőttkor szorongásait a gyermekkor ártatlanságával és az iskolarendszer traumáival ütköztető szövegnek, melynek refrénje („vicces is és szomorú is, hogy mindig pont azok / az álmaim a legszebbek, amikben meghalok / elmondani sem tudom és elfogadni sem / hogy körös-körülöttem ez a világ milyen / őrült / őrült”) akkor is borzongató, ha nem tudjuk, milyen szerepet tölt be a filmben. A Donnie Darko egyedül Nagy-Britanniában lett sikerfilm a mozikban (a szűk körű eredeti amerikai bemutató után pont egy évvel, 2002 őszén, mikorra már – nagyrészt az extrákkal teli amerikai DVD-kiadásnak köszönhetően – kultuszfilmmé lett a beavatottak körében), így nem meglepő, hogy épp az angoloknál látták meg a fantáziát a dal kislemezen való kiadásában, bár ahhoz is egy újabb évnek kellett eltelnie. A siker mindenesetre váratlan és elsöprő, és végre reflektorfénybe helyezi azt a két 2001-ben készült albumot, melyek tartalmazzák a dalt, eddig csak független kiadásban voltak hozzáférhetők, de 2004 januárjában – ezúttal normális terjesztésben, a Sanctuary cégnél – újra megjelennek: a Donnie Darko filmzenelemezt és a dalszerző-gitáros-énekes Gary Jules második szólóalbumát (Trading Snakeoil For Wolftickets)."


A dalok:

1. "Broke Window"
2. "No Poetry"
3. "DTLA"
4. "Lucky"
5. "Something Else"
6. "Pills"
7. "Boat Song"
8. "Umbilical Town"
9. "The Princess of Hollywood Way"
10. "Patchwork G"
11. "Barstool"
12. "Mad World"
13. "Keep" (hidden track)


Kód
http://pasted.co/b05cb77a

Hozzászólásokat csak regisztrált felhasználók írhatnak.
[ Regisztráció | Belépés ]