Szerda/Wednesday, 2016 Dec 07, 5:24:07
Az Ön belépési neve Guest | Csoport "Vendégek"Üdvözöllek Guest

Fordító / Translator
A honlap menüje
Műfajok/Categories
Belépés/Enter
Belépési név:
Jelszó:
Mini chat
Statisztika



Online összesen: 17
Vendég/Guests: 15
Tag/Users: 2
Pie , Mogorva


Ma itt jártak:
Levin, pisssta, dobitibi, Kasu, KTib962, rigoboy, Gledix, kalmy, Fazék, zozo54, Yes, golobandras, susdomes, topo, stevehu03, Medvebocs, TJRobi, Alaptolma, gykrantz, papnevelde, roarrr, Rexton2929, Apa52, Laosz, MZROCK, Joski, Futyike, cernageza, larryz, Mogorva, ols, [Teljes lista]
free counters
zenekucko.ucoz.com Webutation
Nyitólap » 2016 » Július/July » 20 » Glenn Gould - Bach: French Suites (1974/2015) Columbia Records
Glenn Gould - Bach: French Suites (1974/2015) Columbia Records
2:29:12

FLAC
Tracklist & download links in comments
Related Posts with Thumbnails
Kategória: Klasszikus / Classical | Megtekintések száma: 216 | Hozzáadta: Levin
Hozzászólások összesen: 4
0
1  
Glenn Gould (1932-1982), a XX. század második felének egyik legeredetibb és legnagyobb hatású előadóművésze nemcsak abban volt rendhagyó, hogy harmincegy éves korában örökre szakított a koncertpódiummal, hanem abban is, hogy sosem elégítette ki csak a zongorázás. Mindig, de a hangversenyélettől visszavonulva különösen nagy becsvággyal készített rádiós, majd televíziós dokumentumjátékokat, mindenekelőtt pedig írt: esszét, előadást, lemezborítót, könyvkritikát - irodalmi igénnyel, a maga sajátos, olykor cikornyásan humoros és nem éppen tapintatos stílusában. Gondolatait nemegyszer interjú formájában fejtette ki. Ezekben a beszélgetésekben többnyire ő volt mind a két fél, mint Karinthy, mikor álmában két macska volt, és játszott egymással. Gouldnál sokszor nehéz eldönteni, hogy mennyi a játék, és mennyi a halálos komolyság. Talán úgy érezte, hogy mondandója annyira keserű pirula, annyira szokatlan, annyira ellentmond sok mindennek, amit tisztelni és csodálni tanultunk, hogy csak a humor mázával bevonva megy le a torkunkon. Nem szerette Mozartot, sőt jószerével alig valamit abból, amit Bach és Wagner közt írtak. Kedvenc énekesnője - Elizabeth Schwarzkopf mellett - Barbra Streisand volt. Elavult és fölösleges intézménynek tartotta a hangversenyt, úgy vélte, hogy a mű igazi interpretációja a vágóasztalon jön létre. Tiltsuk be a tapsot! - követelte, humornak álcázott komolysággal, sőt azt is állította, hogy esztétikai ítéletet nem volna szabad mondani, csakis erkölcsit. (libri.hu)

Johann Sebastian Bach
(1685-1750)

French Suite n° 5 in G Major, BWV 816
1 I. Allemande 1:47
2 II. Courante 1:16
3 III. Sarabande 2:52
4 IV. Gavotte 0:40
5 V. Bourée 0:48
6 VI. Loure 1:07
7 VII. Gigue 2:25

French Suite n° 6 in E Major, BWV 817
8 I. Allemande 1:33
9 II. Courante 1:00
10 III. Sarabande 2:38
11 IV. Gavotte 0:36
12 V. Polonaise 0:54
13 VI. Menuett 0:47
14 VII. Bourée 0:58
15 VIII. Gigue 2:03

Overture in the French Style, BWV 831
(Partita in B Minor from Clavier-Übung, Part II)
16 I. Ouverture 9:48
17 II. Courante 3:28
18 III. Gavotte I 0:39
19 IV. Gavotte II (with da capo I) 1:13
20 V. Passepied I 0:36
21 VI. Passepied II (with da capo I) 1:03
22 VII. Sarabande 1:47
23 VIII. Bourée I 0:42
24 IX. Bourée II (with da capo I) 1:49
25 X. Gigue 2:10
26 XI. Echo 1:56

A felvételek a torontói Eaton's Auditoriumban, 1971-ben és 1973-ban, különböző időpontokban készültek.

Kód
http://pasted.co/0fe1e60c

2  
Köszönöm szépen!

0
3  
Nagyon szívesen!

4  
Ez (is) tökéletes, köszönöm.

Hozzászólásokat csak regisztrált felhasználók írhatnak.
[ Regisztráció | Belépés ]